Δελτίο Τύπου Αναπλ. Υπουργού Οικονομικών Χρ. Σταϊκούρα σχετικά με τα διαθέσιμα δίκτυα επικοινωνίας της Διεύθυνσης Συντάξεων του Δημοσίου

590_cd6ed13f528fdfb03f9d614e6b0238daΑπό το Γραφείο του Αναπλ. Υπουργού Οικονομικών, κ. Χρήστου Σταϊκούρα, σχετικά με τα διαθέσιμα δίκτυα επικοινωνίας της Δ/νσης Συντάξεων του Δημοσίου, ανακοινώνονται τα εξής:

«Στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, και ειδικότερα στην Γενική Δ/νση Συντάξεων του Δημοσίου, μεταξύ άλλων, τέθηκε ως στόχος η ποιοτική αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών με σκοπό τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών.

Πιο συγκεκριμένα, διαμορφώνεται πλέον ένα ολοκληρωμένο δίκτυο επικοινωνίας μεταξύ των πολιτών και της Γενικής Δ/νσης Συντάξεων.

Ειδικότερα:

1ονΑπό τη Δευτέρα 14 Απριλίου 2014, ξεκίνησε, πιλοτικά, η λειτουργία νέου τηλεφωνικού κέντρου που φιλοδοξεί να καλύψει στο μέτρο του εφικτού, λόγω της πολυπλοκότητας και ιδιαιτερότητας των ζητημάτων, το μεγαλύτερο εύρος των ερωτημάτων των συνταξιούχων και υπό συνταξιοδότηση υπαλλήλων του Δημοσίου. Το νέο τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί υπό τον αριθμό 210-3329900, σε πενθήμερη βάση και εργάσιμες ώρες (07:30 π.μ. έως τις 15:30 μ.μ.). Ο πολίτης για την εξυπηρέτησή του, θα πρέπει να έχει διαθέσιμο, το σχετικό αριθμό μητρώου και το ΑΦΜ του.

2ονΓια την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω διαδικτύου, η επικοινωνία μπορεί να γίνει στο e-mail της Υπηρεσίας Συντάξεων syntaxeis@glk.gr. Το σύστημα λειτουργεί από 15 Μαρτίου 2014, έχουν ήδη καταχωρηθεί 752 e-mails και έχουν απαντηθεί τα περισσότερα. Απαραίτητη προϋπόθεση για την εξυπηρέτηση του πολίτη είναι η αναφορά του ονοματεπώνυμου, της διεύθυνσης κατοικίας, ενός τηλέφωνου επικοινωνίας (σταθερό ή κινητό), καθώς και του αριθμού μητρώου της σύνταξης.

3ον Ταυτόχρονα, διατηρείται η απευθείας επικοινωνία με την Υπηρεσία Συντάξεων (Κάνιγγος 29, Αθήνα), κάθε Δευτέρα και Πέμπτη 11:30 – 14:30, με σκοπό την παροχή εξειδικευμένων πληροφοριών.

4ον.  Παράλληλα, έχουν ήδη δρομολογηθεί οι διαδικασίες για την ανεύρεση νέου, συγχρόνου, ευρύχωρου, ειδικά διαμορφωμένου χώρου για την εξυπηρέτηση των πολιτών.

Συμπερασματικά, το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, αξιοποιώντας τις διαθέσιμες τεχνολογίες, αναβαθμίζει συνεχώς την εξυπηρέτηση των πολιτών με τον ποιοτικότερο και αποτελεσματικότερο τρόπο».

Share

Εκτύπωση άρθρου Εκτύπωση άρθρου
TwitterInstagramYoutube